حسین تیموری

حسین تیموری کیست ؟ ( بیوگرافی حسین تیموری به طور کامل )

حسین تیموری و یزدان جعفرزاده در کنار هم موسسان سایت مرکز فروش 24 هستند. حتما حسین و یزدان را از طریق اینستاگرام شان می شناسید. هر دو به صورت حرفه ای در کنار کسب و کارها هستند تا به پیشرفت کسب و کارها کمک کنند. در این صفحه قرار است بیشتر با حسین تیموری و فعالیت هایش آشنا بشوید. پس تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید!

سرآغاز

همان طور که گفتیم قرار است در این صفحه اول با خود حسین تیموری و در ادامه با فعالیت هایش آشنا بشوید. حسین اولین فعالیت های خود را در مجموعه ماهان تیموری شروع کرد. در مجموعه برنامه هایی برای استارت آپ های مختلف ایده ارائه می کرد. نام این مجموعه برنامه ها استارتو است که هم اکنون می توانید در آپارات این مجموعه را مشاهده کنید.

استارتو مجموعه ای است که در آن به شما ایده های نو استارت آپ های دنیا به شما معرفی می شود. سری برنامه های استارتو برای افرادی که می خواهند استارت آپ خود را شروع کنند و به دنبال ایده هستند، برنامه خوبی است که به آن ها برای شروع این مسیر کمک می کند. با مشاهده این برنامه با راهکارهای نوآورانه و خلاقانه ای آشنا می شوید که روند رشد کسب و کار شما با آن بیشتر خواهد شد.

حسین تیموری

رشد

حسین تیموری در این برنامه ها محدود نشد و از دانشی که در این برنامه ها کسب کرده بود استفاده کرد. در دوره های بیزینس کوچینگ شرکت کرد تا بتواند ایده هایی که به دست آورده را با علم بیزینس کوچینگ ترکیب کند. می توان گفت بیزینس کوچینگ همان فعالیتی است که هم اکنون در مرکز فروش انجام می دهیم؛ برای مثال ما در مرکز فروش 24 به یک کسب و کار کمک می کنیم تا فروش محصولات و خدماتش را افزایش بدهد. البته تنها مزیت این دوره ها کسب علم و دانش نبوده است و حسین تیموری توانست با افرادی به قول خودش خفن در این راه آشنا بشود. همین آشنایی ها کمک کرد تا ادامه راه موفقیت او ساخته بشود.

ادامه مطلب  تحلیل فروش چیست؟ کاربرد آن در بازاریابی و سیستم فروش

ادامه این راه، ایجاد استودیو فیلم موکا مدیا بود که در این صفحه فعالیت تولید محتوا و ایده پردازی صورت می گرفت. با ورود به صفحه موکا ویدئو می توانید فعالیت های این استودیو را مشاهده کنید که با چه افراد خفنی فعالیت داشته است.

پشت پرده

بعد از کسب تجربه از ایده ها و دوره های مختلف، حسین تیموری توانست با افراد سطح یک اینستاگرام آشنا بشود و برای تقویت کسب کار آن ها کمپین برگزار کرد. با موفقیت های بیشتر، با برگزاری کمپین های خفن و پرفروش، حسین از قبل هم موفق تر شد و در این حوزه  رفاقت های بیشتری ساخت. کار کردن با افراد مختلف، تجربه و دانش او را بالا برد و با نتایجی که از برگزاری این کمپین ها به دست آورده بود، خودش را محدود به علم سابق خود نکرد و به سراغ تحقیق برای پیشرفت در این راه رفت.

سوالی که باعث شد تا این تحقیقات صورت بگیرد، این بود: ( چه باوری پشت درآمدهای بسیار بالای این افراد بوده است؟ ). وقتی فردی به سطح بالایی از درآمد می رسد، حتما باور و تفکری پشت این اعمال است که فرد را به این سطح رسانده. برای شروع این تحقیق، حسین دورهمی هایی را برگزار کرد که متشکل از افرادی بود در آن زمان در این حوزه به درآمد بسیار بالایی رسیده بودند. این افراد باورهای مشترکی داشتند که به آن ها کمک کرده است تا آن ها را به درآمدی بالا و نامحدود برساند.

ویژگی مشترک همه ی آن ها تفاوت شان با دیگران بود؛ البته وقتی صحبت از تفاوت می کنیم منظورمان تفاوت در توانایی شان نیست. افراد بسیاری وجود دارند که توانایی شان از آن ها بیشتر است؛ اما تفاوت شان این است که باورهایشان با آن ها تفاوت دارد. افراد خفنی که حسین تیموری با آن ها آشنا شده بود، افرادی هستند که حرف ها و ایده هاشان نو بود و کسی در رابطه با آن ها صحبت نمی کرد و طرز فکرشان با باقی مردم تفاوت داشت.

ادامه مطلب  هزینه جذب مشتری چیست؟ نحوه مدیریت این هزینه

دورهمی های زیادی برگزار شد و حسین نتایجی که از این تحقیقات به دست آورده بود را با خفن های مارکت به اشتراک گذاشت. همه ی آن ها نیز  با نظرات حسین موافق بودند که زمانی تلاش و توانایی ها شما را به موفقیت می رساند که باور خودتان را تقویت کنید.

حسین تیموری

 

شروع کمپین های جدید

با کمک نتایجی که از تحقیقات به دست آمده است، حسین تیموری به تفکرات جدیدی دست پیدا کرده بود که کمپین های جدید بر این اساس اجرا شد. یکی از کمپین های موفق، کمپین نیسان آبی علی حاجی محمدی بود که در آن مقطع به قول خود حسین اینستاگرام را ترکوند. کمپین های موفق باعث شد تا حسین و تیمش بتوانند با افرادی بیشتری آشنا بشوند و بیش از دویست کمپین برای صفحات و شرکت های بزرگ برگزار کنند. همه این موفقیت ها مدیون طرز فکری آزموده شده ای بود که دلیل اصلی ترکوندن کمپین هایی مثل میلیونی شو معین فرجی و کمپین پرده استور علی بوده است.

این کاره

طرز فکری که حسین تیموری با آن آشنا شد، طرز فکر میلیاردی است. همان طور که می دانید، این طرز فکر حاصل تجربه کار کردن با افراد خفن مارکت بوده که کمک کرده حسین از ارز دیجیتال تا برنج را طوری بفروشد که صداش کننده این کاره. اسم این طرز فکر میلیاردی، طرز تفکر EM است. با ورود به صفحه حسین می توانید بیشتر با این طرز تفکر آشنا بشوید.

کمپین فروش

با تجاربی که حسین تیموری از این ده ها کمپین فروش کسب کرده بود، تصمیم گرفت تا این تجارب را در قالب دوره هایی به دیگران نیز انتقال بدهد. یکی از این دوره ها، دوره کمپین فروش است و هدف از برگزاری این دوره ها، کمک به کسب و کارها برای برگزاری کمپین های خودشان و موفقیت در آن ها است.

ادامه مطلب  بهترین ایده های تخفیف برای افزایش فروش (چه طور تخفیف بدهیم؟)

منظور از کمپین فروش مجموعه اقداماتی است که کسب و کار برای افزایش فروش خود در یک دوره زمانی مشخصی اجرا می کنند. روش های مختلفی برای برگزاری کمپین ها وجود دارد که در این دوره ها با آن ها آشنا خواهید شد. برخی این تفکر را دارند که صرف برگزاری این کمپین ها باعث می شود که کسب و کارشان موفق بشود. اما حقیقت این است که درست اجرا نکردن دوره ها، باعث آسیب به کسب و کار می شود. بنابر این یادگیری راه و روش برگزاری دست کمپین فروش کمک می کند تا به فروش های میلیاردی برسید.

شما با ایجاد احساس نیاز در مخاطب خود، او را به سمت محصولات و خدمات کسب و کارتان جذب می کنید. به کمک اقدام به عمل ( Call to action ) می توانید کاری کنید که مخاطب از شما بخرد. این اقدامات باعث می شود که کسب و کارتان سود داشته باشد؛ اما مقدار سودی که می کنید چه مقدار است؟

برای رسیدن به فروش های بزرگ که همان افراد خفن به آن رسیده بودند، باید کمپین فروش برگزار کنید. کمپینی که درمورد آن صحبت می کنیم، همان موارد بالا است ولی با این تفاوت که شما در یک بازه زمانی ده تا چهارده روزه اقدامات را انجام می دهید. این اقدامات باعث می شود که احساس نیاز در مخاطب بیش از پیش شود و این بار با یک اقدام به عملی اصولی می توانید ده ها مخاطب را جذب کنید. ما در این دوره ها به شما کمک می کنیم تا یاد بگیرید چگونه نیاز مخاطب به خواسته تبدیل می شود؟!

پروژه بزرگ 24

یکی دیگر از دوره هایی که حسین تیموری برگزار می کند، پروژه بزرگ 24 است. مخاطبین اصلی این دوره افرادی هستند که در دوره های کمپین فروش شرکت کرده اند و روزانه فروش ثابتی دارند. در ابتدای دوره سعی می کنیم تا ذهن شما را برای جهش درآمد و رسیدن به اهداف بالا آماده کنیم. اگر مقاله ذهنیت فروش را مطالعه کرده باشید، می دانید که برای یک فروشنده موفق شدن، باید ذهن برنده داشته باشید. در رابطه با این موضوع حسین تیموری می گوید (تا ذهن تان باور نکند، چشمان تان هم نمی بیند). برای شروع دوره و رسیدن به موفقیت ها، آماده سازی ذهنی ضروری است.

ادامه مطلب  بازار هدف چیست؟ چگونه Target Market را شناسایی کنیم؟

در مرحله بعدی صفحه اینستاگرام شرکت کنندگان دوره تحلیل می شود. در این تحلیل ها، مخاطبین صفحه شما شناسایی و نحوه ارتباط گیری و مدل تبلیغات تان مشخص می شوند. همه این کارها به این خاطر است که پایه کسب و کارتان از نو چیده بشود.

با کسب دیدگاه جدید نسبت به صفحه خودتان و همچنین مدل فروشی که دارید، برای شروع دوره آماده شده اید. تجربیاتی که حسین تیموری از برگزاری کمپین های موفق میلیاردی کسب کرده بود، در این دوره به شما منتقل خواهد شد. با کسب این تجربیات یاد می گیرید که کمپین فروش موفق به چه ویژگی و استراتژی هایی نیاز دارد. با این اطلاعات قرار است استراتژی فروش شما چیده بشود.

همان طور که در بالا اشاره کرده ایم، علت اصلی تمام خریدهای مخاطبین شما نیازسازی درست است. تا زمانی که به درستی نیازسازی نکنید، نباید انتظار فروش چند میلیونی داشته باشید! در این دوره هم قرار است که نیازسازی را طوری یاد بگیرید که بتوانید محصولات تان را به یک خواسته عمیق در ذهن مخاطب خود تبدیل کنید.

برای یادگیری نیازسازی درست، در پروژه بزرگ 24 با جدیدترین تکنیک های نیازسازی آشنا می شوید که به وسیله این تکنیک ها می توانید هر مخاطبی را به یک خریدار تبدیل کنید.

حسین تیموری

خلاقیت در فروش

یکی از اهداف حسین تیموری از تاسیس سایت مرکز فروش 24 این بوده تا خلاقیت در فروش را آموزش بدهد. با خلاقیت در فروش زمانی به موفقیت خواهید رسید که بدانید این موضوع یک مهارت است و باید آن را بیاموزید. ما در مقالات متعدد سایت مرکز فروش 24 اطلاعات مختلفی را در رابطه با خلاقیت در فروش در اختیار شما قرار داده ایم تا با استفاده از دانش موجود در این مقالات بتوانید در حوزه فروش در اینستاگرام و خلاقیت در فروش بدرخشید. پس اگر می خواهید این دانش کاربردی را از دست ندهید، حتما روزانه به سایت مرکز فروش 24 سر بزنید تا مقالات جدید در حوزه فروش و بازاربایی را بخوانید.

ادامه مطلب  تحقیقات بازار چیست و چگونه باید تحقیقات بازار را انجام دهیم؟

علاوه بر  بخش مقالات مرکز فروش 24، حسین در صفحه اینستاگرام خود نیز آموزش را به صورت ویدئویی ادامه می دهد. تنها با عضویت در صفحه اینستاگرام حسین تیموری به محتواهای رایگان و موثری که برای شما در نظر گرفته دسترسی داشته باشید. علاوه بر دیدن ریلز و ویدئوهای صفحه، به هیچ وجه استوری های آموزشی صفحه اینستاگرام  را از دست ندهید. البته برخی از ویدئوهای آموزشی مختص به وب سایت مرکز فروش 24 است و تنها با شرکت در دوره های موجود در سایت به این محتوا دسترسی خواهید داشت.

همان طور که می دانید امروزه اگر کسی آموزش را جدی نگیرد، شانسش را برای موفقیت در کسب و کار خود از دست خواهد داد. چه حسین و چه شما برای موفقیت در این راه باید همه تلاش تان را بکنید، در حوزه های مختلفی آموزش ببینید و برای بهبود وضعیت کسب و کارتان از بروز ترین اطلاعات استفاده کنید. حوزه فروش و بازاریابی، حوزه بسیار گسترده ای است و برای ورود به آن باید آماده وارد بشوید.

هر کسی که در حوزه فروش و بازاریابی دائما تلاش داشته باشد و از ابزارهای مختلف و بروز مرتبط با این حوزه استفاده کند، حتما نسبت به کسی که بیخیال است، سهم بیشتری از بازار به دست می آورد. به همین دلیل شما هم باید یاد بگیرید که در کسب و کارتان از بروز ترین ابزارها و اطلاعات استفاده کنید. همچنین همان طور که گفتیم منابع موجود در سایت و صفحه اینستاگرام حسین را نیز از دست ندهید. تنها با تلاش و کمی باور از تمام رقیبان خود در بازار جلو بزنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط